Regulamin serwisu

Regulamin serwisu https://slklasterksiegowych.blogspot.com oraz slkk.org

  1. Definicje
      • Na potrzeby ww. Polityki wymienionym pojęciom nadaje się znaczenie określone poniżej, chyba że w konkretnym postanowieniu w sposób wyraźny strony nadadzą im inne znaczenie:
        1. Strona Internetowa  oznacza stronę internetową Coachsworkshop.blogspot.com adresem domenowym www.slklasterksiegowych.blogspot.com oraz slkk.org
        2. Czasopismo   oznacza e-czasopismo w postaci pliku PDF
        3. Redakcja   osoby, które należą do zespołu redakcyjnego strony internetowej podcastu oraz czasopisma.
        4. Administrator   oznacza spółkę Śląska Akademia Nauki i Rozwoju Sp. z o.o. z siedzibą w Cieszynie, przy ul. Głęboka 28/1.
        5. Partner   podmiot zamieszczający treści reklamowe i/lub informacyjne.
        6. Licencjodawca  Wydawnictwo Nauki i Rozwoju z Cieszyna.
        7. Użytkownik  oznacza osobę odwiedzającą lub korzystającą z funkcjonalności Strony Internetowej www.Coachsworkshop.blogspot.com
        8. Platforma  oznacza dostępną po zalogowaniu do Konta na stronie internetowej www.blogger.com przestrzeń, w której udostępniane są rozwiązania informatyczne umożliwiające świadczenie usług oferowanych przez Administratora.
        9. Podcast   serwis pod adresem youtube.com/@klasterksiegowych
        10. RODO  oznacza Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
        11. Polityka Prywatności  oznacza niniejszą politykę prywatności (politykę), dostępną na Stronie Internetowej, która określa zasady na jakich przetwarzane są dane lub informacje Użytkowników, odwiedzających tę Stronę Internetową.
        12. Cookies/Pliki cookies  oznacza małe pliki tekstowe lub fragmenty tekstowe, instalowane na urządzeniu wykorzystywanym przez Użytkownika podczas odwiedzania Strony Internetowej o określonych funkcjonalnościach, które m.in. pozwalają zidentyfikować oprogramowanie wykorzystywane przez Użytkownika lub dostosować treści do jego indywidualnych potrzeb.
  2.  Cel: dzięki temu serwisowi dowiesz się więcej coachingu i warsztacie coacha. Możesz tutaj czytać, oglądać i pobierać materiały, które cię interesują. 
    1. Redakcja zachęca do udostępniania artykułów tego serwisu w otwartych repozytoriach oraz profilach w mediach społecznościowych z poprawnym oznaczeniem autorstwa i źródła.  
  3. Gwarancje.
    1. Niniejszy serwis oraz wszystkie udostępniane w nim informacje, treści, materiały czy inne usługi, dostarczane są przez Administratora „w takim stanie, w jakim się znajdują” (tzw. as is). Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności ani nie udziela gwarancji żadnego rodzaju – ani wyraźnych, ani dorozumianych.
    2. Administrator nie gwarantuje, że serwis jest wolny od wirusów czy innych elementów szkodliwych.
    3. Administrator nie będzie ponosił odpowiedzialności z tytułu żadnego rodzaju roszczeń odszkodowawczych powstałych w wyniku korzystania z jakiejkolwiek usługi czy jakichkolwiek udostępnianych poprzez serwis informacji, treści, materiałów czy innych usług udostępnianych w tym serwisie, w tym z tytułu odszkodowań za szkody bezpośrednie, pośrednie, z tytułu strat moralnych, odszkodowań za rzeczywiste straty lub szkody wtórne (w tym odszkodowań z tytułu utraconych korzyści).
  4. Znaki towarowe.
    1. Jeśli nie zaznaczono inaczej, dane (artykuły, wydarzenia, linki itd.) serwisu dostępne na licencji: Creative Commons Uznanie autorstwa  — Na tych samych warunkach 3.0 Polska. Licencjodawca: Wydawnictwo Nauki i Rozwoju, która zezwala na używanie, udostępnianie, adaptację, dystrybucję i powielanie na jakimkolwiek nośniku lub w jakimkolwiek formacie, pod warunkiem, że udzielisz odpowiedniego uznania oryginalnych autorów i źródła.
    2. Korzystamy ze zdjęć z portalu www.pexels.com lub pxhere.com
  5. Reklamy.
    1. Taki materiał ma charakter wyłącznie informacyjny i jest upowszechniany w celu reklamy i promocji partnera. Nie może być traktowany jako wiążące zobowiązanie jakiejkolwiek osoby, w tym Redakcji, z jakiegokolwiek tytułu. 
    2. Materiał reklamy nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Kodeks cywilny, nie stanowi rekomendacji o charakterze ogólnym ani rekomendacji przygotowanej w oparciu o potrzeby i sytuację klienta, dotyczącej transakcji w zakresie instrumentów finansowych. Redakcja nie gwarantuje kompletności zawartych w nim informacji.