Regulamin serwisu https://slklasterksiegowych.blogspot.com oraz slkk.org
- Definicje
- Na potrzeby ww. Polityki wymienionym pojęciom nadaje się znaczenie określone poniżej, chyba że w konkretnym postanowieniu w sposób wyraźny strony nadadzą im inne znaczenie:
- Strona Internetowa – oznacza stronę internetową Coachsworkshop.blogspot.com adresem domenowym www.slklasterksiegowych.blogspot.com oraz slkk.org
- Czasopismo – oznacza e-czasopismo w postaci pliku PDF
- Redakcja – osoby, które należą do zespołu redakcyjnego strony internetowej podcastu oraz czasopisma.
- Administrator – oznacza spółkę Śląska Akademia Nauki i Rozwoju Sp. z o.o. z siedzibą w Cieszynie, przy ul. Głęboka 28/1.
- Partner – podmiot zamieszczający treści reklamowe i/lub informacyjne.
- Licencjodawca – Wydawnictwo Nauki i Rozwoju z Cieszyna.
- Użytkownik – oznacza osobę odwiedzającą lub korzystającą z funkcjonalności Strony Internetowej www.Coachsworkshop.blogspot.com
- Platforma – oznacza dostępną po zalogowaniu do Konta na stronie internetowej www.blogger.com przestrzeń, w której udostępniane są rozwiązania informatyczne umożliwiające świadczenie usług oferowanych przez Administratora.
- Podcast – serwis pod adresem youtube.com/@klasterksiegowych
- RODO – oznacza Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
- Polityka Prywatności – oznacza niniejszą politykę prywatności (politykę), dostępną na Stronie Internetowej, która określa zasady na jakich przetwarzane są dane lub informacje Użytkowników, odwiedzających tę Stronę Internetową.
- Cookies/Pliki cookies – oznacza małe pliki tekstowe lub fragmenty tekstowe, instalowane na urządzeniu wykorzystywanym przez Użytkownika podczas odwiedzania Strony Internetowej o określonych funkcjonalnościach, które m.in. pozwalają zidentyfikować oprogramowanie wykorzystywane przez Użytkownika lub dostosować treści do jego indywidualnych potrzeb.
- Cel: dzięki temu serwisowi dowiesz się więcej coachingu i warsztacie coacha. Możesz tutaj czytać, oglądać i pobierać materiały, które cię interesują.
- Redakcja zachęca do udostępniania artykułów tego serwisu w otwartych repozytoriach oraz profilach w mediach społecznościowych z poprawnym oznaczeniem autorstwa i źródła.
- Gwarancje.
- Niniejszy serwis oraz wszystkie udostępniane w nim informacje, treści, materiały czy inne usługi, dostarczane są przez Administratora „w takim stanie, w jakim się znajdują” (tzw. as is). Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności ani nie udziela gwarancji żadnego rodzaju – ani wyraźnych, ani dorozumianych.
- Administrator nie gwarantuje, że serwis jest wolny od wirusów czy innych elementów szkodliwych.
- Administrator nie będzie ponosił odpowiedzialności z tytułu żadnego rodzaju roszczeń odszkodowawczych powstałych w wyniku korzystania z jakiejkolwiek usługi czy jakichkolwiek udostępnianych poprzez serwis informacji, treści, materiałów czy innych usług udostępnianych w tym serwisie, w tym z tytułu odszkodowań za szkody bezpośrednie, pośrednie, z tytułu strat moralnych, odszkodowań za rzeczywiste straty lub szkody wtórne (w tym odszkodowań z tytułu utraconych korzyści).
- Znaki towarowe.
- Jeśli nie zaznaczono inaczej, dane (artykuły, wydarzenia, linki itd.) serwisu dostępne na licencji: Creative Commons Uznanie autorstwa — Na tych samych warunkach 3.0 Polska. Licencjodawca: Wydawnictwo Nauki i Rozwoju, która zezwala na używanie, udostępnianie, adaptację, dystrybucję i powielanie na jakimkolwiek nośniku lub w jakimkolwiek formacie, pod warunkiem, że udzielisz odpowiedniego uznania oryginalnych autorów i źródła.
- Korzystamy ze zdjęć z portalu www.pexels.com lub pxhere.com
- Reklamy.
- Taki materiał ma charakter wyłącznie informacyjny i jest upowszechniany w celu reklamy i promocji partnera. Nie może być traktowany jako wiążące zobowiązanie jakiejkolwiek osoby, w tym Redakcji, z jakiegokolwiek tytułu.
- Materiał reklamy nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Kodeks cywilny, nie stanowi rekomendacji o charakterze ogólnym ani rekomendacji przygotowanej w oparciu o potrzeby i sytuację klienta, dotyczącej transakcji w zakresie instrumentów finansowych. Redakcja nie gwarantuje kompletności zawartych w nim informacji.